No more short stories :)

I used to love writing
I started writing when I had a  high depression.
Bertahun menulis
Memang banyak belajar. Happy gila bila orang baca dan komen. Sekarang pun ada lagi yang komen dekat blog. Alhamdulillah
Maaf untuk semua kekurangan dalam cerita.

Rasa bahagia bila menulis. Lepas tu busy dengan sekolah.
Then one day
I lost my magic
Rasa sakit sangat
bila dah tak boleh menulis.
Selepas bertahun-tahun menulis,
I decide to stop writing
Hence, I will delete my fb acc
sebab rasa dah tak necessary.

I struggled a lot
Was in pain all the time
Sampai satu tahap
I lost my ability to write
I had a high depression once again
But alhamdulillah
Here I am today
Allah dah janjikan
Di sebalik kesukaran, mesti ada kesenangan

Thanks for everything
May Allah bless all of u
Fi aman Allah :)

8 comments:

  1. dah tak nak menulis? Whhhyyy???... akak baru je nak propose hanna utk something. ;(

    ReplyDelete

  2. Hi, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
  3. Saya suka penulisan awak. Tak sangka pada umur yg masih muda awak mampu hasilkan banyak karya2 yg menarik. Kipidap!Will miss your writing. Btw, we are the same age �� I know how it feel when we had a high depression.hahaha..

    ReplyDelete
  4. Hai, kak. Saya ni yang tanya akak mcm mana nak buat blog. Haha...akhirnya saya dah buat. Sorry ganggu akak masa tu. Tapi, janganlah stop menulis. Teruskan berkarya Ok!Dan kalau boleh saya nak sambungan cerpen Mr. Penculik tu. Hehe
    Jemputlah ke blog saya. Baru je buat...

    menorasky.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hai kak Hanna. Saya ni yang tanya akak mam mana nak buat blog tuuhh...(kalau akak ingat). Saya dah buat dah blog saya. Tapi, saya harap sangat akak tak berhenti buat cerpen. cerpen2 akak semua best2. Teruskan Ok!
    Datanglah ke blog saya. Baru jer buat. hehe. Takde entry sangat...

    https://menorasky.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. hello, my name is erra. is there anyway i could get in contact with you? i'm from orangetree production and we're interested in one of your novels. i can't access your facebook so i hope this comment reaches you. you can email me at erra.amielia@gmail.com if you're interested. thank you. :)

    ReplyDelete

Takut komen?
Jangan risau.
Gueh bukan raksasa makan orang.
Gueh hanna...