Mega Giveaway By Cik Bunny



pheww. Mesti ada yang cakap, 'Eh! Hanna ni.. rajin yea join GA'. huahua. Of coz la. Aku ni kan perajin nombor satu negara. Aku tak la rajin sangat, Bila aku rasa aku rajin, aku join la dan sekarang aku rajin dan tak ada kerja. *Hanna tipu! Kerja sekolah bertimbun la..

   Thanks kepada cik bunny sendiri sebab jemput aku join segmen ni. Aceh!! Macam la aku ni orang terhormat nak jemput segala. Tipu je lebih aku ni. Cik bunny just cakap jom join segmen dia je la. Memandai je aku ni.. hampeh! = =''

sponsor:


    Tadaa! Banyak kan sponsor. Cik Bunny, bagi kita menang. Penat kita follow, like dan tulis entri ni. Peluh berguni-guni..  Hekhek. Untuk ke segmen ni, just klik pada banner tu. Ada faham?

No comments:

Post a Comment

Takut komen?
Jangan risau.
Gueh bukan raksasa makan orang.
Gueh hanna...